2010. november 17., szerda

Csak benézek egy kicsit...

Hát jó régóta nem jártam itt... De ennek az oka nem én vagyok, hanem... felsorolni is sok lenne.
Viszont! Nagy elhatározásra jutottam ebben az évben. Miután felnőtté válásomtól kezdve az egész adventi időszak sikálással, rámolással, sütemények sütésével stb. telt, én konkrétan soha, semmilyen emelkedett hangulatba nem kerültem, mert én már délután hulla fáradt voltam, hogy az estéről ne is beszéljek.Na, ezt akartam én kiküszöbölni azzal, hogy már októberben nekiállok és mire advent lesz, rég végzek az ablakokkal, csempékkel, meg mindennel. Na, ez nekem nem jött össze. Annyi történt, hogy hulla állapotom áttevődött november-decemberről októberre, :-) és be kell vallanom, még sehol nem tartok. Viszont van egy fél adventi koszorúm. :) Ennyi volt a benézés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése